понедельник, 18 апреля 2016 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модель  допоміг мені зробити висновки, що до того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль та місце диференційованого навчання , а саме, як я можу допомогти свіїм учням стати самоспрямованим у навчанні, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів; перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів і вимагає адаптації; вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості; учні мають бути активними у власному навчанні; учителі  можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення.
Взнала багато цікавого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий