понедельник, 18 апреля 2016 г.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зясувати мою роль фасилітатора, в навчанні учнів за методом проектів, а саме, яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб; як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора; Яким чином я можу використовувати компютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів; уміння розумно поставити запитання - це основа якісного навчання ; Добре продумані запитання провокують змістовні звязки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду; Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів - все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
Ця робота заставила мене задуматися.

Комментариев нет:

Отправить комментарий